samedi 6 mars 2010

Kyosho McLaren F1 GTR

From the new Mclaren racing car collection released 23 febuary.
Certainly one of my favorite car and one of the most achived this Mclaren is very impressive. the colors ,the details and the finish are exceptional.
But please kyosho , paint the interior

About the quality control , I inspected every Mclaren car I received and I don't find any defects in this collection.







De la nouvelle Collection Mclaren voiture de course paru le 23 février.
Certainement l'une de mes voitures favorites ,aussi l'une des plus réussie.
Cette McLaren est très impressionnante. les couleurs , les détails et la finition sont exceptionnelles.

mais je s'il vous plaît Kyosho il faut peindre l'intérieur .

A propos du contrôle de la qualité, j'ai inspecté chaque voiture McLaren que j'ai reçu et je n'ai trouvé aucun défaut sur cette collection.

3 commentaires:

danielh a dit…

nice Mclaren GTR! the detailed and liveries are very precise from Kyosho.

nice pictures!

komenda a dit…

I'm a great fan of the Gulf livery! This one is really nice :-)

Kin a dit…

Hi PT,

What a wonderfull collection of this Mclaren F1 GT.

Superb casting.

Thanks,
kin.