mercredi 24 juin 2009

Ferrari F50

I chose the Kyosho F50 GT , and color flat black.

Le choix du model un Ferrari F50 GT et la couleur Noir mat


First remove paint; I used liquid break for this time ( but I prefer oven cleaner) after, I clean the model with water and soap .

Premiere étape enlever la peinture , j'ai utilisé du liquide a frein cette fois (je prefere le nettoyeur a four) ensuite nettoyer le model a l'eau et au savon bien essuyer le tout.



Step 2 . primer; I used gray Tamiya Primer , but I think the tamiya primer react with the Metal flat paint I used , I need to clean model..again

Etape 2. Ici j'ai appliquer l'apret Gris de Taniya , mais il y a eu reaction avec la peinture a metal que j'ai utilisée , donc je recommence du début...encore une fois


Now I wait the oven cleaner react to restart...

1 commentaire:

Melvin a dit…

Every time I visit your blog. I end up so jealous upon your collection compare to mine.